пʼятницю, 23 січня 2015 р.

Учні чернігівських шкіл - волонтери в бібліотеці!

  У нас приємна новина - до когорти бібліотечних волонтерів приєднались учні ЗОШ №2  Куц Марія, Тишковець Маргарита, Бігун Яна. Проект залучення до волонтерської діяльності учнів загальноосвітніх шкіл міста спрямований на налагодження комунікації та взаємодії між учнями різних шкіл, різних вікових та соціальних груп та передбачає надання допомоги при виконанні домашніх завдань, роботи з ПК, творчих занять. 
 Пілотне заняття з відвідувачами Інформаційно-консультативного центру "Ти - не один" відбулось 22 січня. За дві з половиною години діти встигли познайомитись і зацікавити один одного своїми захопленнями: грою на гітарі, малюванням, створенням слайд-презентацій, розвиваючими іграми.  
  Ось відгук з сторінки ІКЦ "ТИ - не один"( https://vk.com/che_you_are_not_alone )  однієї з волонтерок: " День был просто потрясающий!!!!!!!!)))) Он запомнится мне надолго. Я очень люблю детей и мне было интересно работать и играть с ними) Мои подруги Яна и Рита показывали мастер-класс по игре на гитаре и парням очень понравилось. Мы много пели и даже приплясывали)))) В конце мы все играли в очень интересную игру "Моя твоя не понимать". Все активно принимали участие) Я очень рада что стала волонтером в таком клевом клубе)))) Спасибо огромное))) Я надеюсь что наше знакомство продолжиться и дальше))))))

Граємо в розвиваючу гру "Моя твоя не понимать")))



Майстер-клас гри на гітарі












Немає коментарів:

Дописати коментар